You can count on me all the way

Nu börjar det hemska, alla hejdå, vi ses snart, glöm oss inte och ha det så bra. Jag är helt GAAALET taggad på att åka, för min värdfamilj verkar jätte gullig efter ja fått flera mail, men ändå så ska ja säga hejdå till mina allra närmsta. Igår kväll sa jag hejdå till 8 underbara tjejer som jag umgåtts med nästan varje dag i ett år nu. Mina små järfälla tjejer. Det blev så konstigt att helt plötsligt säga hejdå, för den här gången var det inte: vi ses på måndag. Utan nu sa vi: ses om 10 månader. Men ja vet att de finns kvar när ja kommer hem o då kommer vi fortsätta dansa gärnet, ta helt sjuka bilder, skvallra o prata om göör roliga saker. Vi har alltid så stört kul (kanske för vi äter för det mesta haha) men de är inte slut än för när ja kommer hem så fyller vi alla 18 o då är de feeeezt. Här kommer lite seeexiga bilder på oss som tagits (nästan alla e tagna från igår ifs) pussss

Ni e bara sååå härliga, kommer sakna er så enormt!

Detta är våra sång tjejer, glöm inte våra danser för dem ska vi fortsätta med woohooo

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
Make it last forever friendship never ends,
If you wanna be my lover, you have got to give,
Taking is too easy, but that's the way it is

Kommentarer
Postat av: Gabi

Aww, kommer sakna dig med!!!! Haha, fan vad jag ska öva på våra danser nu i 10 månader så att jag är lika bra som dig sen när du kommer hem. Då ska vi fan rocka alla dansgolv i hela Sthlm!

Love u! <3

2011-08-28 @ 14:39:11
URL: http://ggabi.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag blir fett glad av att kolla på bilderna! Alla är så glada! Kommer sakna diiig!!!

Nu måste jag vara tjatig en sista gång innan du åker, SNÄÄÄÄÄÄÄLLA lägg upp lite bilder på fb från igår och så. För min skull? :D

Pöss <3

2011-08-28 @ 19:21:16
Postat av: Dana

Hoppas att du har det bäst där Andrea!! Känns skit tomt utan dig i klassen om jag ska vara ärlig, saknar dig mega!!!!

Ha det bäst och njuuut lite extra för min skull haha :D pussar <3

2011-09-11 @ 22:18:13
URL: http://danadaoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0