Sommarbio i rålis

Det är verkligen jätte roligt att dem anordnar sånna här kvällar i rålis som de gör nu där i princip hela stockholm samlas för att se på utebio. Jag var där både i onsdags och torsdags o hade jätte mysigt båda kvällarna. Igår så var det Black Swan och ja visste att den skulle vara rätt äcklig så ja kollade inte så mkt hehe. Satt mest och pratade, lekte med Hannas iphone och min kamera eller njöt av mitt sofistikerade sällskap. I torsdags var ja där med Emelie, Carro o några av deras vänner och igår var jag där med tjejerna från klassen.
Och typ så här glad var jag när de började ösregna precis när ja ska gå till bussen för att åka till rålis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0