Mini kräftskiva

Haha igår kom Lisa o Agnes hem till mej efter skolan för att äta massa gott o ha mysigt. Vi hade kräftor, västerbottenpaj o baguette så det blev som en liten mini kräftskiva. Agnes tyckte inte om kräftor men jag Lisa åt på, fast ja tror att vi tre spenderade den största delen av kvällen med att leka med kräftorna istället hehe. Resten av kvällen spenderades framför photobooth med en hel del skratt!!
Jag var även tvungen att säga hejdå till Lisa (inte kul) för ja kommer inte hinna träffa henne innan ja åker!! Men vi hade en toppen kväll igår så ja tycker vi spenderade den på de bästa sättet.
Ni får inte se våra photobooth bilder, för jag o mina kära kompanjorer anser att de är lite opassande och lite för störda för denna blogg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0