Lördag och mängder av mat

Igår va det fullt upp hela dagen. Redan klockan 10 var det dags att göra sig fin inför Sofias konfirmation o därefter åkte vi hem till henne och åt lunch plus fika. Konfirmationen va speciell men maten var nog höjdpunkten. Ja insåg vid halv fem att vi borde åka hem eftersom jag skulle va hos Emma vid fem (vilket jag inte var) så det blev lite bråttom där. Men självklart fixade man sig snabbt och smidigt utan några kläder slängda runt i rummet och åkte till Emma för att fira henne. Såklart var det väldans trevlans och gott där men ja va tvungen att dra vidare till Ida vid nio. Där spenderades resten av kvällen med mycket roliga samtalsämnen, bra umgänge och ännu mer mat (= efterrätt= daim cheesecake= mums). Man kan helt enkelt sammanfatta min dag med en hel del mat och bra sällskap.

Tyvärr har min data fått lite psykiska promblem o vägrar ta in min kamera eller mina bilder så därför kan ja inte visa ngt från dagen/kvällen. Men ni får lite andra bilder som ja tyckte va fina!!



Kommentarer
Postat av: Gabi

snygga tjejer ;)

2011-08-22 @ 00:21:04
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0