Drove to Chicago, in a van with my friend

Om endast 24 timmar så sitter ja på Chicagos flygplats o väntar på mitt flyg till Dayton wohooo. Fatta om ett dygn så är jag in the states o sitter på starbucks och dricker frappuccino. Det är riktigt nära nu och ja är inte ens nervös! Alla tror att man ska vara ledsen och nervös men jag e sjukt taggad på att träffa familjen!
Packar som attans nu här hemma, hade tänkt att bara ha en väska men ja ska packa ned vinter saker, så det fick bli två st!! Fattar inte hur folk klarar sig på en väska haha, kanske för att ja inte följer YFUs packnings guide och tar med allt ja vill ha med mej. Trots det tänker ja shopp där borta, Katrin berätta att de finns flera malls i närheten av där vi bor så ja e lycklig.
Min första resväska, den andra ska ja börja med nu!
En fett grym låt av Sufjan Stevens som får mej att tänka på min resa eftersom den heter Chicago:)

Kommentarer
Postat av: Gabi

har sett den där svarta virkade fransgrejen på flera bilder nu, är det den från hm eller? :D

2011-08-31 @ 00:14:49
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0