A Night To Remember- PROM 2012

David och Taylor
Haley, me, Taylor, Brooke and Anais
Meeeeee
All the girls (except one haha)
lovely friend
Me and Taylor
Our menu
The whole group
The girls from the back
Haha Callie and Tessa
Me and David
Me, Emma, Ann Bishop and Lea
At the dance, Moira, Maddie, Me, Maddie and McKenzie
David and the dragon sculpture
Wooho we painted the cars
the back too
haha the bamboo we got in the end
Best friends!!!
Då har man varit på en rikig PROM!! Måste säga att de va mkt roligare än jag trodde att de skulle vara. Men jag tror att de va för jag och david sket i de tråkiga amerikanska dansen och körde på vår grej! Så först så hade jag ett track meet på dagen så när mina event va klara så skyndade jag mej hem för att duscha! jag gjorde min makeup aka mascara haha och fönade håret hemma för att göra resten hos Callie dit jag åkte för att träffa resten av vår grupp. Ja kom dit vid 4 och då fixade alla tjejerna sej i deras källare, vid 5 så kom killarna och föräldrar för att ta bilder men Callie's syster som va försenad va inte klara med allas hår förs vid 5.50 så vi tog bara några bilder där. David, jag, Taylor och några av våra kompisar va klara tidigt så ja hann ta bilder på båda ställena. När alla va klara, vid 5.50 så hade vi 10 minuter för att ta oss till the Westin, ett lyxigt hotell i Avon där det finns en finns restuarang! Vi kom dit vid 6.15, vilket va en perfekt tid då vid 7.30, alla seniors på 70 personer skulle äta. Middagen va toppen, vi åt jätte god och fin mat för ett riktigt bra pris. Innan vi fick in allt så gick vi ut för att ta bilder utanför hotellet, med en jätte fin vy! Efter middagen så tog vi mera bilder mer the seniors och sen åkte vi till the prom. De va jätte fint verkligen där inne men när vi kom va inte så jätte många där än men det blev bättre och bättre ju längre in i kvällen vi kom. Man fick ta bilder med japanesiska paraplyn och vi dansade hela kvällen (och åt ut frn choklad fontänen). Efter kvällen åkte vi hem till Tessa som bor jätte fint uppe på berget. I hennes område finns en club för alla som bor där med en hot tub och swimming pool så vi spenderade natten där innan jag åkte hem till david och sov över där. Så såg min fantastiska prom ut! Kunde inte bli mkt bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0