Life is better at the beach

Ännu en fin dag i Vail, Colorado och idag har jag redan hunnit åka till the post box för att skicka tillbaka en tröja ja köpte för ett tag sen. Nu innan jag åker så har ja köpt rätt mkt, speciellt saker som e dyrt i sverige. Ja försöker köpa ett par jeans på internet som jag har i en annan färg, men dem får aldrig in dem i min storlek. De har vart så i två månader nu så ja ger upp. Har redan börjat packa, men har fett mkt saker kvar. de e så mkt minnen man vill ha med sig hem, man vill ju inte slänga ngt! Känns super konstigt att veta att om 6 dagar är jag hemma i mitt hus. Aja, ikväll ska vi ut på middag med familjen för att fira att skolan är över för sofia och izze (för ja har vart ledig i 2 veckor). Vi ska till en asiatiskt restuarang i riverwalk. Nu ska ja ta en promenad eller något och njuta av solen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det ska bli kul att få träffa dig snart och höra allt! Kram

2012-06-06 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0